مقالات پیلار تجارت

واردات مواد اولیه صنعت رنگ و رزین

واردات مواد اولیه صنعت رنگ و رزین

واردات مواد اولیه صنعت رنگ و رزین

واردات مواد اولیه رنگ و رزین، رونق بخش محصولات صادراتی است!
واردات مواد اولیه رنگ و رزین برای صنایع پلاستیکی و دیگر فعالیت‌های تولیدی، اهمیت دارد. با تامین مواد اولیه رنگ و رزین، تولید کنندگان داخلی محصولات خود را با کیفیت بالاتری تولید کرده و موفقیت بیشتری در صادرات این محصولات کسب می‌کنند و این باعث رونق اقتصادی کشور است.

پیلار تجارت در این زمینه فعالیت داشته و با صنایع مختلف همکاری می‌کند.

واردات مواد اولیه رنگ و رزین، از جمله خدمات گروه بین المللی پیلار تجارت می‌باشد که اقلام مختلف مورد استفاده در این موارد را می‌توانید در بخش محصولات شیمیایی وب سایت پیلار تجارت یافته و در صورت نیاز از راهنمایی‌های مشاورین این گروه تجاری، به صورت آنلاین و تخصصی بهره‌مند گردید.

واردات مواد اولیه رنگ و رزین امروزه، بیش از پیش اهمیت یافته است و با گسترش انواع تکنیک‌ها و تولیدات کاربردی و دکوری ساخته شده از رزین و نیز به همین منوال، گسترش بازار کار در این حیطه، محبوبیت آن بیشتر شده و نیاز به مواد اولیه مورد نیاز در این زمینه نیز، مسلما افزایش یافته است.

واردات مواد اولیه رنگ و رزین چه اهمیتی دارد؟

واردات مواد اولیه صنعت رنگ و رزین: در حال حاضر، ابزار، تجهیزات، دانش و شرایط لازم برای تولید مواد اولیه رنگ و رزین در داخل کشور وجود نداشته و با گسترش روزافزون این صنایع، نیاز به این مواد نیز بیشتر احساس می‌شود. گروه تجاری پیلار تجارت، بهترین نوع مواد اولیه رنگ و رزین را برای این صنایع، در اسرع وقت و با تعرفه بسیار مناسب، مستقیما، وارد کرده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

از صنایع خرد و کوچک تا کارخانه‌جات بزرگ صنعتی، از استفاده فردی برای ساخت انواع دست سازه‌های دکوری رزینی تا کارگاه‌های بزرگ، واردات مواد اولیه رنگ و رزین، تامین کننده نیاز این گونه تولیدات است که کیفیت و تعرفه این مواد وارداتی، تعیین کننده قیمت و کیفیت محصول نهایی است که به دست مصرف کننده می‌رسد.

 

منظور از واردات مواد اولیه رنگ و رزین، چه اقلامی می باشد

مواد اولیه مورد استفاده در این صنعت، جزء مواد شیمیایی دسته بندی می شود. برخی از مهم ترین اقلام در فهرست واردات مواد اولیه رنگ و رزین، به این شرح است:

پیگمنت های رنگی که یا به صورت شیمیایی تولید می شوند و یا معدنی هستند. پیگمنت های به انواع دیگری تقسیم می شوند.

یکی از مهم ترین اقلام، تنظیم کننده ها هستند که تحت عنوان غلظت دهنده در انواع مختلف شناخته می شوند.

حلال ها که یا آب است و یا از مواد معدنی یا آلی ساخته می شود. این حلال ها انواع متنوعی را شامل می شوند و به عنوان حامل رنگ و رزین کاربرد دارند.

رزین، ماده اصلی برای تولید رنگ است که یک مایع چسب مانند برای چسباندن رنگ به سطوح می باشد. از جمله انواع رزین می توان به رزین کوپلیمر، هیدروکربن رزین، رزین اپوکسی و … اشاره کرد.

یکی دیگر از تنظیم کننده ها، مواد خشک کن هستند که شامل انواع سرب، کلسیم و کبالت می باشند.

هاردنر در انواع کبالت، پودری، کلسیم و … برای تعیین میزان انعطاف پذیری رنگ کاربرد دارند.

افزودنی هایی از قبیل سیلیکات آلومینیوم، بنتون، اوکا، پلی وینیل الکل نیز از جمله مواد اولیه رنگ و رزین هستند.

تیتان و مواد اولیه پلاستیک نیز در این دسته قرار می گیرند.

 

واردات مواد اولیه رنگ و رزین برای چه گروه هایی اهمیت دارد؟

صنایع پلیمر و پلاستیک، وابستگی زیادی به واردات مواد اولیه رنگ و رزین دارند.

به همین دلیل تامین مواد اولیه رنگ و رزین، برای توسعه صنعت و تولیدات داخلی در صنایع متنوع، بسیار اهمیت دارد، تولید محصول با کیفیت برای مصرف کننده داخلی و یا کسب امتیاز لازم برای قرار گردن در محصولات صادراتی، به کیفیت و خلوص همین مواد اولیه بستگی دارد.

بنابراین واردات مواد اولیه رنگ و رزین، نه تنها برای صنعت گران و هنرمندان، بلکه برای اقتصاد کشور و تجار نیز اهمیت دارد.

البته که شرکت های مختلفی در این رابطه فعالیت دارند، اما اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین محصولات وارداتی با ضمانت کیفیت هستید، ام. تی. رویال، با تخصص در امور تجارتی و نیز به واسطه نیروهای حرفه ای و مسلط به مواد شیمیایی می تواند مرجع مناسبی برای راهنمایی و نیز تامین مواد مورد نیاز شما باشد. به همین دلیل کلیه فعالان و شرکت های صنعتی در این زمینه می توانند با ام. تی. رویال همکاری کرده و با عقد قرارداد، سفارشات خود را به این گروه واگذار کرده و در کوتاه ترین زمان به مواد اولیه مورد نیاز خود، دست یابند.

 

حال به وضوح می توان اهمیت فعالیت صادقانه و پربازده و البته سریع در تامین و واردات مواد اولیه رنگ و رزین و پلاستیک را بهتر درک کرد. این کالاها، جزء مایحتاج تولید کنندگان بوده و عدم دسترسی به این مواد اولیه و یا استفاده از مواد اولیه تقلبی، نتیجه ای جز تخریب پایه های صنعت و ضرر تولید کننده و مصرف کننده تواما، را در پی نخواهد داشت، بنابراین دقت در انتخاب شرکت تجاری که وظیفه واردات مواد اولیه رنگ و رزین و پلاستیک را بر عهده گرفته است، ضرورت دارد.

ام. تی. رویال و گروه هایی نظیر آن که بر روی واردات مواد اولیه مورد نیاز در صنایع و تولیدات مختلف تمرکز دارند، رسالت مهمی در جریان یافتن سرمایه و جذب نقدینگی بر عهده دارند.

 

از واردات مواد اولیه رنگ و رزین تا صادرات

اینکه ما برای تولیدات خود به خصوص تولید رنگ و رزین وابسته به واردات هستیم، یک ضعف محسوب نمی شود، برعکس، با تامین این مواد، به واسطه پیشرفت تکنولوژی و ارتقای حرفه ای نیروی انسانی در زمینه تولید رنگ و رزین، امروزه ایران به یکی از کشورهای تولید کننده و صادرکننده انواع رنگ و رزین با کیفیت به کشورهای همسایه و خاورمیانه شده است و این مسیر از واردات تا تولید و سپس صادرات، جلوی خروج عرض را که در ازای خرید مواد اولیه، به خارج از کشور پرداخت می شود، گرفته و نقش سودآوری دارد و چندین برابر آنچه برای واردات مواد اولیه رنگ و رزین خرج می شود، از طریق صادرات محصولات تولیدی از آن ها، به داخل باز می گردد.

 

همکاری با تجار در زمینه واردات مواد اولیه رنگ و رزین

پیلار تجارت، نه تنها تامین کننده و وارد کننده محصولات و مواد اولیه صنایع مختلف می باشد و به این واسطه با هلدینگ ها و کمپانی های معتبر همکاری دارد، بلکه در مسیر آموزش و همکاری برای امور وارداتی، من جمله واردات مواد اولیه رنگ و رزین، با تجار و گروه های بازرگانی همکاری می کند.